درد دل
نوشته شده توسط : delaram

سلام خوبين؟ ايشاا.. كه خوب باشين حقيقتش وقتي اين وبلاگ رو زدم خيلي دپ بودم آخه بعد از ۱سال دوستي وقتي جدا ميشي خب شايد سخت باشه. منكه فك كنم دوسش نداشتم ولي چون دوستام همشون به جاي من ناراحت شدن منم يه نمه ناراحت بودم  الان 4 هفته ازاون قضيه گذشته و من ديگه 2 هفته اس كه زندگي واسم طبيعي شده و همينجوري الكي به همه چي ميخندم آخه من خيلي خنده رو ام و تقريبا اين چند وقت زياد نميخنديدم و فقط آهنگ هاي غمگين گوش ميدادم ولي دوباره جوات شدم و يه نمه ديوونه و سرخوش.راستي از دوستاي خوبم كه كمكم كردن كه دوباره روحيه ام برگرده اونم دوبرابرش تشكر ميكنم ولي چون زيادن نميتونم همشون رو نام ببرم و فقط اوني رو ميگم كه واقعا تو همه ي سختيا پيشم بوده چه اون 2 هفته چه وقت هاي ديگه و اون كسي نيست جز سارا جونم.

اينم يه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس گنده واسه ي همتون

 





:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 4 / 4 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: